zaterdag 1 maart 2014

Outfit inspiration voor Maart !

Het is officieel maart is begonnen, hopelijk zijn de wintermaanden nu over en gaan we het goede weer te gemoed ! Ondanks dat de winter dit jaar niet heel erg koud is geweest, ben ik nu toch weer blij dat het weer wat warmer gaat worden. Ik vind altijd dat je in de lente en zomer veel leukere kleding aankunt als in de winter.
We ruilen de donkere kleuren in voor frisse zomerse kleuren en de lange broeken ruilen we in voor shortjes. Allemaal erg leuk maar wat voor outfits zou je kunnen samen stellen? Ik laat jullie mijn favoriete outfits zien voor de lente / maart.








Ik vind dit persoonlijk echt allemaal super leuke outfits !
Nu nog hopen op een beetje mooi weer,


Wat is jouw favoriete outfit voor de lente?


xxx

2 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie :) Ik hou vooral veel van zwart wit.

    Ik heb trouwens een forum speciaal voor alle soorten bloggers gemaakt. Hij bestaat pas 3 dagen maar heeft nu al meer dan 50 leden. Zou erg leuk zijn als je ook lid zou worden! Klik hier!

    BeantwoordenVerwijderen